28e Mars 2011

Hallåå här i huset :) Dött vare här, kan man nästan tro.. ni törs kommentera. Åtminstone ett litet "hej" skulle göra mig glader!


Jag och tjejerna har just kommit hem efter en shoppingrunda! En snygg tröja till mig och varsin mössa plus solbrillor åt dom! Visar upp mitt köp lite snabbt för nu ska kidsen hoppa i säng om en kvart ungefär för imorgon är det förhoppningsvis dagis.


Skulle egentligen inte handla något åt mig denna gång men vafaan när jag såg denna så vet jag att jag hade ångrat mig som tusan om jag inte hade köpt den! Och förbannat snygg är den!!



KappAhl 129:-



Kommentarer
mamma

jättesnygg o fina färger

2011-03-28 20:44:30
Kurt

Snygg var den

Chicmommy - mamma till Ajdin

Så fin och riktigt somrig tröja :)

2011-03-28 23:42:17
URL: http://chicmommy.blogg.se/
sofi

Guud vilken härlig sommar tröjja tror bestämt att jag måste kika in på kappahl och se vad dom har att ebjuda:) har du några bra tips på sidor där man kan hitta snygga kläder?

2011-03-29 10:54:47
URL: http://sofivanha.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0