29e Mars 2011

Så kul att det inte bara var jag som tyckte att tröjan i inlägget nedanför var superfin! Provade den idag hemma (provar aldrig på affärer) och den satt som ett smäck, alldeles underbart!!! Måste även tillägga att den inhandlades på barnavdelning, jag är supermega kort och smal så att hitta något snyggt på vuxen avdelningen kan jag oftast glömma..




Postat av: sofi

Guud vilken härlig sommar tröjja tror bestämt att jag måste kika in på kappahl och se vad dom har att ebjuda:) har du några bra tips på sidor där man kan hitta snygga kläder?

2011-03-29 @ 10:54:47
URL:
http://sofivanha.blogg.se/



Lillmian svarar;


Ellos, HM m,m tycker JAG är nog uttjatat och där hittar jag nästan aldrig något åt mig själv. Däremot www.nelly.com där finns det baske mig fina kläder, och dom har ofta en sjuhelvetes rea! Så där kan man fynda rejält.

Sen är även denna sida att rekomendera varmt!! www.dalala.se finns lite allt möjligt där, mest underkläder! Och speciellt dyrt är det inte heller.


Och sen även www.smartgirl.se


Dessa tre sidor gillar jag allra bäst, dock bara tre ynka sidor men men ;) Hade du däremot frågat om barnkläder så hade det trillat fram tusen olika sidor med kläder haha!


Kommentarer
sofi

Tack för dom superfina tipsen ;D

2011-03-30 11:36:04
URL: http://sofivanha.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0