2a Mars 2011

Herre min get vad jag tröött jag är! Känns som om jag inte ens har gått och lagt mig, och gårdagen ska vi inte ens tala om! Ungarna verkar då ha energi till tusen.. får se om det blir dagis idag eller om dom får vara lediga och mysa med sin mami ;) Tänkte iallafall visa vad jag beställt till mina prinsessor! Fick hem dom i förrgår, såå söta.





Klart prinsessor ska dricka ur prinsessglas ;p Så, 6 st sådana här blev det. Eller ja.. Bellsan råkade ta sönder en direkt vi packat upp dom så nu är det en mindre, men men olyckor händer!


Kommentarer
Nicklassigrun

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-11-14 15:22:09
URL: http://nicklassigrun.blogfuture.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0