30e Mars 2011

Såg på blogg.se ´s första sida att det var driftstörningar så innan jag skriver ett låångt inlägg så testar jag bara att publicera denna först.. som ett test, typ!

Och du "Johanna" ? Din långa näsa kan du ta och begrava.. för det som är mellan mig och Matti är som sagt mellan oss två. Mig veterligen så måste du ha blivit tappad i backen när du föddes. Lägg dig inte i sådant som du inte har med att göra, och speciellt inte om du är så feg att du inte törs lämna varken mail eller bloggadress, men ip numret finns ju.. tackar och bockar!

Kommentarer
Johanna Boklöv

jag antar du inte menar mig när du skriver johanna? :p

2011-03-31 08:06:53
URL: http://blogg.johannaboklov.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0