31a Mars 2011

Gokväll, eller nå´t! Har liksom blivit en vana att blogga på kvällarna.. men jag antar att det är för att tiden inte riktigt räcker till på dagarna! Vi har iallafall nyss kommit innanför dörren. Först blev det en sväng på Kappahl för ytterligare shopping (var ju där igår med barnens mormor) och där fyndade vi 2 söta pyjamasar åt Bella och 1 nattlinne åt Felicia samt varsitt par mockasiner och ett par strumpisar! Men nu är det iallafall färdigshoppat kläder åt dom för ett kort litet tag framöver :)

Så.. här kommer två bilder på vad tjejornas pappa köpte, han är såå snäll <3


Felicias nattlinne





Och pyjamasar till Bella! Blev denna och en annan i rosa, var två till priset av en.. men hittade inte en bild på den så.




Och mockasinerna och strumpisarna fann jag inte heller någon bild på men dom var verkligen supersöta! Vita mockisar med röda rosor på, sweet <3


Iallafall.. efter kappahl shoppingen så drog vi till eriksson center och där köpte Matti sig en dator, för typ.. ja vad blir det, 397e gången det här året (som knappt börjat).


Och när penga brännandet var färdigt så drog jag förbi min kusin Kjell och tog en cigg och surrade lite :) Det var den eftermiddagen! Förmiddagen var inte så händelserik :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0