9e Mars 2011

Gokväll eller godnatt kanske man ska säga. Dagen har varit... ja, inte okej iallafall! Bella är supergnällig med tanke på att hon har feber och vattkoppor. Felicia har feber och är förkyld. Jag har feber och börjar bli förkyld + tandvärk! Så idag har vi gått varann på nerverna allihopa känns det som. Har egentligen ett jäkla massa måsten kvar innan jag somnar men tror jag skjuter på det. Orken tog liksom slut :(

Svarar och godkänner era kommentarer imorgon! Nu blir det bigbrother iallafall. Hoppas ni haft en bättre dag än oss.

Kram mina fina!

All kärlek.

Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Stackars lilla tösen! Hoppas hon snart bättrar på sig!

2011-03-10 07:51:05
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0