En lång dag

Men en trevlig sådan! Kvart över nio lämnade jag kidsen på dagis sen hem för den obligatoriska städningen! Sen blev det lunch och en taktikvila! Vid ett tiden hämtade Mamma upp mig och då for vi på stan för att leta lite fina barnkläder, eriksson center är snordyra och har inga storlekar till Bella så då for vi på KappAhl och där fyndade vi bland annat detta:


Denna åt mig :)






Och varsin sådan här till tjejerna!





Och varsitt par hängselbyxor åt dom!






Sen drog jag hem och väntade att tjejerna kom från dagis, efter det blev det middag.. sen ringde Faffa och Lisbet och sa att dom har presenter åt tjejerna! Så dom kom utanför affärn och där fick dom varsin söt t-shirt från kanarieöarna? tror det var där dom varit och semestrat. Tacktack säger vi!

Sen efter det blev det en sväng på dollar och nu är vi hemma igen. Ska alldeles strax börja göra klar barnen för natten sen vet ju jag vad jag ska göra. Diska.. haha så tråkigt men ett måste!


Här kommer en bild på mina fina tjejer när vi var på väg för att möta Faffa.





Nya vårkläderna invigdes också! Klart dom ska ha likadana kläder, är ju såå sött! :)

Mina hjärtan.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0