H j ä l p

Satan så irriterad och förbannad man kan bli! Ni vet ju att jag haft domänen www.lillmian.se ? Den domänen kan ni glömma, även jag med för den delen! Någon dumskalle har snott domänen av mig, fråga mig inte hur och varför.. så nu mina vänner kommer snart "lillmian" att försvinna. Bloggen kommer stanna kvar precis som den är MEN jag kommer att ordna ett nytt domännamn, alltså en .se adress! NI ska få hjälpa mig att välja!!


Dom här namnen får ni välja mellan, flest röster vinner ;)

www. mammatilltvå .se
www. mammamarie .com alt .nu


så, hjälp mig nu.. eller så kanske just du har ett ännu fiffigare namn till en mammabloggare som mig?


Kommentarer
Kurt

Jag röstar på Mammatilltvå.se

2011-03-31 20:11:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0