Mini shopping!

Hej hopp :) Imorse kom som sagt Pappa hit och då lagade han min favoriträtt, såå gott! Och efter det så drog vi på stan med tjejerna, blandannat Lindex och KappAhl.. kappahl, haha ja vad fan ska jag säga! Hittade inte ett enda plagg åt varken mig eller tjejerna, är nog ingen affär för mig tror jag!? MEN inne på Lindex fick jag mig en feting chock typ, dom har alltid haft svinfula kläder så man har inte ens orkat gå in dit men nu jäklar!! Hittade superfina vårjackor + byxor åt tjejerna ;) Sen fick det bli en röd bh åt mig utan axelband.. nöjd tjej!

Var även på jakt efter utemöbler till balkongen (haha dock inte på Lindex) men det fann jag inte, får leta bättre imorgon! Får bli något billigt crap för jag glömmer alltid skiten på balkongen över vintern och sen ser det ut som "hej kom och hjälp mig men ingen kom" snön börjar smälta bort..

Och efter våffelmiddagen så drog jag, tjejerna o Matti ut på stan och hämtade kläderna på Lindex som jag la undan! Velade visa honom hur kläderna ser ut innan det blev köp. Och nu sover Felicia och Bella är ute på äventyr med Matti.



Såhär ser kläderna ut!



Rosa överdragsbyxa åt Felicia och ett par svarta åt Bella







Och så fick dom varsin likadan jacka!





Snygga och prisvärda vårkläder! I butik kostade jackan 249:- men nu på deras hemsida gick den på 186:- !
Mindre kul.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0