Så duktig jag är!

Jamenvisst, haha med tanke på min hemska tandläkarskräck (funderar om jag ens har det, det gör ju inte ont). Iallafall, dom rotfyllde tanden och borrade och grejade, så det gick bra och min smärta är borta. Fyfasen så hääärligt!! Som sagt, jag har nog verkligen dom svagaste tänderna någonsin!

Vi har iallafall just fikat klart, grabbarna började spela xbox så jag satte mig framför datorn en snabb sväng :) Nu är D, E och J på väg hem och på ett tag eller två kommer Mamma hit. Tidigare var även Pappa hit och snäll som han är kom han förbi tandläkarn och höll mig i handen, japp ni hörde rätt. Så tönt jag är :) Och efter det så gjorde han pottipalt här, så jäkla gott!!

Bilder från kalaset får ni se senare, kanske ikväll! Väntar bara på att Pappa ska maila dom åt mig då jag fotade det mesta med hans kamera.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0