Visste ni..

att min senaste kyss - var igår
att jag funderar på - framtiden jämt och ständigt!
att jag pratar - alldeles för mycket, så mycket att folk ibland garanterat stänger öronen.
att jag inte gillar - lögner
att min första riktiga kyss - var... (minns inte)
att jag avskyr när folk snackar - så jävla mycket skit att lögnerna bara trasslas ihop en efter en!  
att kärlek - är det bästa som finns!
att jag gillar - mysiga hemmakvällar.
att jag alltid kommer att - älska mina barn. 
att sist jag grät var - igårkväll i den vackraste famnen som finns.
att min mobiltelefon är - den jag är mest nöjd över av dom jag haft.
att när jag vaknar på morgonen - så är det morgonmys med kidsen.
att innan jag går och lägger mig - så kollar jag att ytterdörren är låst tremiljarder gånger!
att idag har jag - inte gjort ett skit!
att jag just nu tänker på - alldeles för mycket!  
att i kväll ska jag - mysa med finaste <3
att i morgon kommer jag - ja den som visste det..
att jag hoppas - att jag och barnen förblir friska och lyckliga livet ut!

Kommentarer
anna

sista frågan var väll det som var mitt svar i listan ? =)

2011-03-03 14:21:33
URL: http://erniiee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0