Shopping utan kaos

Hejhej :) Nu har äntligen barnen somnat, eller ja den lilla är på väg att somna tror jag (och hoppas). Dagen har bestått av shopping, likaså gårdagen fast idag blev det inget kaos som igår. Hoff!! Efter handlingen var klar så tänkte jag belöna mig själv med världens finaste blombukett bara för att jag är en sådan jävla bra Mamma men typiskt nog kom jag 4 minuter försent och dom hann stänga :( Finns ju en morgondag! Nu väntar iallafall duschen på mig och sen blir det tv tills även jag däckar :) För imorgon kommer barnens Morfar hit, min Farbror och hans fru sen skulle nog även barnens Mormor komma förbi också, och mot eftermiddagen Bellsa2 och Adrian! Man hade kunnat tro att det är kalas på g, icke det inte ;)

Min Bella är 1 så du Bellsa får vara Bellsa nr 2, blire bra det? Gräjt! Vi hörs när vi hörs, nu väntar som sagt duschen! Kram på er, mina fina ♥


Kommentarer
Bellsa2

Lätt att de duger å heta så ;)

2011-05-26 23:52:46
Mia

Helt rätt tänkt!! man skyddar sina barn så länge man bara kan :-D



Trodde nog på fest jag, så mycket folk som kommer på en o samma dag pust



Ha en underbar dag!

2011-05-27 12:51:18
URL: http://fredthevov.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0