Hooohooojaaajaaa!

Vilken jäääädra helg och äntligen är den slut!! Fredagen var perfekt och likaså lördagen! MEN denna dag hade jag lätt kunnat radera, eller ja helst hade jag velat slita bort mina öron från skallen. NU vet jag vilka som är mina vänner och som INTE är det! Ett förtroende (i min värld) kan aldrig byggas upp igen. Jag ger inte en människa en andra chans, någonsin! Jag försöker att inse mitt egna värde, att inte gråta över spilld mjölk men ändå så är det jag som står där i slutet med tårar som rinner!

Hursomhelst, nu glömmer vi halva den här helgen! Imorgon är en ny dag! Jag börjar på mitt nya jobb iallafall ;) Att jag längtar. Och jag vet redan nu att jag kommer att trivas som fisken i vattnet :)


Bilder kommer också, ska tidsinställa ett inlägg åt er här på ett kort litet tag :) Men nu.. eeeh, törs jag berätta utan att bli kallad för pensionär? OKEJDÅ.. va fan, en bingolott hit eller dit ;) Mitt söndagsnöje :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0