Kaos i vanlig ordning!

Haha ja det hade man ju fan kunnat tro ;)

Hursomhelst.. en förälder på dagis (nämner inga namn) hade tagit båda tjejernas vantar och märkt dem med sin dotters namn!! Då undrar ju jag såhär.. ett par, okej.. shit happends! MEN TVÅ PAR? I mina ögon så är man fan blind då om man inte kan se att dom är märkta!! Nåväl.. hon lämnade till dagis två par nya vantar, helt olika färger.. jag vart lite snopen kan man ju säga. Förväntade mig likadana tillbaka.. provade ringa henne men fick inget svar efter 75e gången så då for jag och Matti förbi och surra, inte mer med det och då löstes allt :) Sen drog vi iväg på eriksson och kirrade nya vantar åt tjejerna!

Hoff.. per år går det minst 10 mössor och 5 par vantar per unge hos oss :/ Det slarvas bort hemma, slarvas bort på dagis, går sönder.. and soooo on!

Hah nä hurrni, nästa gång köper jag hem en hel pall med likadana mössor och vantar! Lika och hamstra ;)



Alla gör vi misstag men what a f*ck två par? Plus sin egna barns vantar märkte hon samtidigt..


Kommentarer
jenny

på milos avdelning har en pappa två gånger tagit milos skor istället för sin sons skor..även fast jag hade märkt dem tydligt och milosskor var flera storlekar mindre haha

2011-11-24 23:01:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0