Tomtarnas vinterspel 2011

Ni kan ju försöka ignorera datumen som är på bilderna, min käre far tycker ju att der ser sååå fint att brännmärka precis alla bilder med datum, dessutom med RÖD text :) Är han som mailat mig bilderna!




Min yngsta dotter Bella och barnens Morfar!





Äldsta dottern som väntar på tomtarna :)





Bella och Morfar





Och hästen tjatas det om ännu här hemma.. "snällaaaaaaaa Mamma kan inte jag få en häst"? Jovars säger Mamman, den får bo i garderoben :)





Mamman själv :)





HAHA, höll på att garva ihjäl mig då när bilden togs.. samma nu, hoff pinsamt ;)






En jäkla massa tomtar med tillhörande "renar" och sånt inne i stan :)






Bella blev plötsligt väldigt klängig på mig, hade jag varit två år så hade jag också blivit en aningens rädd om jag stött på en sådan här ?tomte? :)




Kl ett skulle tomtarna komma till hembygdsgården men typ kvart i två hade vi fryst färdigt och drog därifrån, då kände vi att det fan var färdigväntat! Så vi begav oss in till stan istället för att se om dom var kvar där.. men när vi kom dit ja då hade dom dragit till hembygdsgården :) Nåväl, barnen fick se tomtar iallafall.. och det var det som var meningen, och det fick dom :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0