Ytterligare en (skit)dag!

Det kan man ju lugnt säga!! Bella har vart dålig i magen sen i Lördags, igår vart det bättre så jag trodde verkligen att vi var på bättringsvägen men inte det inte! 05.00 imorse vaknade hon, satte sig upp och började spy.. så det var bara med grus i ögonen att börja torka kräka, byta blöja såväl som kläder.. nu har jag bäddat åt henne här i tvrummet framför tvn på en filt, en hink, nappflaska med vatten! OM jag är trött? OM jag önskar att detta kaos bara tar slut nu, gärna, gärna mina vänner! Felicia har hållt sig någorlunda frisk iallafall, inge kräka iallafall.. änsålänge! Samma med mig. Men det kommer väl om jag känner oss rätt.. ärligt så hade jag hellre varit förkyld i 365 dagar och lite till än detta. Åh så skönt det är att beklaga sig ibland :) Jo, bytheway.. kan inte dagarna gå liiiiiite jävla fortfare just nu? Varför? VILL BLI FRISK!!!!

Och pricken över i:et är att det är dagisfotografering imorgon.. hejaheja!!!!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0