10e Oktober 2011

Egentligen borde jag sova nu för jag är sjukt trött och ännu slut efter fredagen och operationen, men här sitter jag.. som vanligt! Dagen började med tvättstuga och fortsatte med barnkalas! E fyllde 4 idag så där var vi gode länge.. bland 10-15 andra ungar och ett gäng vuxna.. jisses.. huvudvärk de luxe på hemvägen!
Men lugn och ro blev det inte sen.. begav oss till affärn för att storhandla. Lovar mig själv att aldrig någonsin mer STORhandla med två barn men gick faktiskt bra denna gång! Möjligtvis för att jag lät handlingen ta max en kvart :)

Det var det roliga, det mindre roliga är att idag.. eller ja igår då (söndag) så blev det Pappavecka för Bella.. håller på att sakna ihjäl mig efter min Bella! Bara en vecka kvar..


Säger godnatt här och tidsinställer två inlägg åt er tills imorgon (idag) :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0