4e Oktober 2011

Moorning! Har haft en stor jäkla bloggabstinens dom här dagarna datorn har varit kraschad men nu när jag väl kan blogga så står det still i huvudet, så typiskt! :( Hursomhelst.. veckan som varit har bjudit på ambulansåk, sjukhusbesök, tandläkarbesök och bvc besök!

Felicia var på 4 års kontroll! Hon var såå duktig min fina tjej. Syntest och hörseltest gjordes, och allt var perfekt!Nu väger hon 17 kg och är 100 cm, min stora tjej!
 
Och igår var det dags för Bella att gå till tandläkaren, 2 hål som ska lagas :( Jag undrar hur det kommer gå då hon inte ens vill öppna munnen hos tndl ;(

..


Skrev ju tidigare om smärtorna jag hade och hela den historien.. i förrgår var det dags igen. Efter att ha förlorat på tok för mycket blod så vart det ilfart igen till sjukhuset då benen domnade bort, jag var yr av blodbrist, mådde illa, blödde som tusan.. sen raka vägen hem och sängläge tills igår! Igår åkte spiralen ut.. rekomenderar inte en jävel att använda sådan ifall ni inte har planer på att förblöda (kopparspiral)... tjooooflöjt vad mycket av privatlivet jag vräkte ur mig nu, men så är det :) Så om två veckor ska jag tillbaka dit, är så sjukt less att vara utmattad och må dåligt.. men snart blir det nog rätsida på det här också :)

Och medans jag var på sjukhuset och efter att jag kom hem så tog Mathias ledigt från jobbet, tog hand om barnen, tog tag i tandläkartiden med Bella.. allt medans jag fick vila ♥ Du är en klippa ibland.. och ibland har jag lust att bara köra upp foten rakt upp i röven så den hamnar på sniskan på dig ;)


Nu ska jag läsa igenom alla bloggar jag missat den här veckan sen ta tag i tvättstugan!



Bjuder på en ny bild sålänge :)

Älskade busunge





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0