7e Oktober 2011

Jag mår skit men gör ett försök till att blogga ändå! Igårkväll vid nio var det back on track igen.. jag började tokblöda igen konstant i en halvtimme! Tuppade nästan av på toa av blodbrist så det vart än en gång ambulans in. Framme på akuten fick jag ett rum, kanyl sattes i armen men innan droppet skulle kopplas på så vela jag ta en snabbrök för sen fanns det ingen chans till det.. så jag började vandra mot utgången, där svimmade jag.. vart buren till rummet. Sen kom kräkan, var alldeles kritvit i ansiktet och kallsvettades.. :( Droppet kopplades in direkt.. var 1 läkare, 2 sköterskor, 2 från ambulansen på rummet.. sen när jag blev stabil igen så blev jag inlagd på bb/gyn över natten och idag vid elva blev jag opererad och i samband med op sattes en hormonspiral in. Nu hoppas jag att jag börjar må bra snart igen. Är utmattad av detta dygn :(

Nu är det middag iallafall, sen mysa med mina barn..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0