Älskade unge!

Nu är Felicia inne i en period igen då hon somnar vid nio men sen vaknar hon igen vid elva och är ledsen! Detta sker bara när lillasyster inte är hemma eller ja när hon är hos sin Pappa.. annars sover hon oftast natten igenom utan att vakna! Hursomhelst, vaknar hon igen så får hon komma och sova i min säng. Trygghet!

Var tidigare och handlade och då undrade Felicia om vi inte kunde ha kvällsmys och fika gott mitt i veckan, ja varför inte? Så kvällsmys blev det.

Tända ljus, pepparkakor och julmust!



Älskade prinsessa, du och lillasyster äger mitt hjärta ♥
Ni är allt för mig!




Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-26 16:30:54
URL: http://millahoman.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0