Lördag!

Och vi har det grymt tråkigt, är såå tomt här hemma så det är sjukt! Felicia gör inte mycket ljud av sig, hon pysslar och grejar på.. imorgon kommer Bella hit (Mammavecka) och då är det livat i kåken igen ;) Men jag längtar så otroligt mycket! Vill alltid ha mina hjärtan nära mig, jag hatar dessa jävla mamma och pappa veckor men sånt är livet, bara att gilla läget. Önskar så att hon fick bo hos mig 100% och inte bara 50%.. hatar att vara utan min prinsessa :( Nu ska jag och Felicia snart klä på oss sen ta en promenad in till stan, ska kila förbi 3 loppisar sen även ta en tur förbi Kappahl för att inhandla den första av alla hundra vintermössor..

Per vinter går det minst 5 mössor per unge, konstigt det där..

Antingen försvinner dom eller går sönder! Nåväl så är det. Nu hoppar vi i kläderna iallafall! Vi hörs!



Ta hand om er, och glöm inte.. beblanda er aldrig med idioter för då blir ni själv en! ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0