Nytt på bloggen!

Förutom en ny, fin design så finns det även nya kategorier.. lättare att hitta :)


Mamma Marie: Där kommer det skrivas om just mig, mina tankar och åsikter mm..
Isabella: Denna kategori handlar om bara Isabella
Felicia: En kategori som bara handlar om Felicia!
Musik: Min favoritmusik hittar ni i denna mapp :)
Frågor och svar: Ni frågar, jag svarar!
Shopping: Det jag handlar och visar upp här i bloggen hamnar i den mappen!
Blandat: Det är här alla inlägg hamnar som inte riktigt passar in i någon "kategori"...


Om ni trycker på "prinsessorna" "om mig" "övrigt" så hittar ni alla kategorier ;)








Kommentarer
Johanna 23- mamma till 3

Vad bra att du blev nöjd!:)

2011-10-12 23:10:46
URL: http://jobeah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0