Så typiskt!

Nu har det gått mer än vecka sedan operationen och ja, allt det där.. då jag förlorade så mycket blod att det var hejdlöst :( Iallafall, den kvällen var mitt blodvärde på 84 (den brukar alltid ligga på 122).. och idag när jag tog nya prover så var den på 85! Fan.. kände mig som ett barn på julafton med tanke på hur mycket jag kämpat för att få upp värderna och så blev det som en bitchslap istället :( Men vi skulle iallafall ge det en vecka till och är dom inte bättre då så får jag en tid till sjukan för att få blod. Heja vad roligt! Men börjar faktiskt bli måttligt less på att vandra omkring som en döing typ, eller ja.. feber konstant, yr och huvudvärk! Nu är det nog kan man tycka :) Men inte ska man hänga läpp för det, det finns dom som har det sämre än såhär.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0