Shoppingshopping!

Detta var i paketet som kom idag :) Hehe, jag blir alltid som ett barn på julafton när det kommer paket.. tönt som man är :)




"Dessa nya energi-armband tar bort elektromagnetiska fälten och negativ energi. Ger dig positiv energi. Denna produkt är effektiv och säker. Det ökar styrkan i kroppen och du sover bättre. Din energi förbättras. Du känner inte av stress på grund av elektromagnetisk energi fält. Detta armband gör ditt liv hälsosammare och gör att du kan vara mer avslappnad"

 

Jag hoppas verkligen armbandet fungerar för jag behöver styrka och energi om någon :)





Ear cuffs :)
Vill man inte ha riktiga piercingar så fungerar dessa alldeles utmärkt ;)





Rosa berlock





Sen varsin hellokitty klocka åt tjejerna, en rosa klocka åt mig och en döskallering "dubbel"..
hittade inga bilder på dom :/

Och allt detta kan ni beställa HÄÄÄÄR


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0