10e September 2011

Jag har nog loggat in här minst tio gånger idag men dock loggat ut lika fort. Allt står still i huvudet. Jag har nog jordens största bloggtorka i denna bransch ;) Klockan är mycket och jag blir stressad ju mer klockan är.. barnen kliver upp sex, sju på morgonen och jag sover inte ännu! Egentligen behöver jag alla timmar av sömn jag kan få men än är det inte bädden för mig! Ska koka mig en kopp té, slänga mig på soffan och plugga till körkortet tills ögonen åker igen! Sömn är ändå inget som växer på träd, speciellt inte när man har småkids ♥



Letade fram en gammal bild från arkivet så det inte blir så jäkla tomt här :)


En somrig bild på mina fina döttrar!


 



Nu; plugga!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0