13 September 2011 -

Datortid är lyx kan jag säga, har inte haft igång datorn sen sist jag bloggade... typ 3 dagar sedan? Gårkvällen bjöd på en trevlig storhandling med barnen! Ösregn, plocka varje vattenpöl som existerar, handla + bråka med barn samtidigt, bära ut barn med stark vilja från affären = kroppen är som en överkokt spagetti, hem och av med alla blöta kläder, packa upp skiten, få 2 övertrötta barn att sova.. hallelujah! Jag säger då det, gång på gång lovar jag mig själv att aldrig någonsin mer storhandla med två barn för redan innan vi ens har en tanke på att handla så ser jag kaoset bryta ut framför mig :) Meeen vad vore livet utan barn, förjävligt trist och grått. Kärlek tamejtusan. Att jag älskar di där små. Lyckalycka!

.. jag kanske också ska slänga mig på golvet på affärn, gapa samt skrika. Vore väl en idé? Tja.. det kanske är roligare att handla. Nästa gång provar vi.


Nu ska jag hämta hem mina ♥an från dagis och hoppas på att dom gjort av sig överskottsenergi. Vi hörs!


Ett gammalt kort på mina fina!



Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-17 13:31:39
URL: http://millahoman.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0