24e September 2011

Hejhej! Har inte haft tid alls för bloggen, men nu så.. hursomhelst, kan börja med gårdagen! :)
Matti kom vid fyra för att hämta Bella för shopping o sådär, sen när dom kom hit så tog han med mat från grillen, men jag hade just börjat på andra tuggan så var det bara att kuta på toa! Fick världens största blödning, hum ja ni vet.. sen världens jäkla smärtor i magen som liknar knivhugg typ. Så jag struntade i maten och la mig i sängen för att vila med en varm vetekudde, men inte att det hjälpte!

Bad tjejernas Pappa ta barnen så att jag fick ta mig till sjukhuset men barnen var ju inte prio ETT för honom utan det var ju såklart den berömda flaskan så jag fick ringa ambulans, krampande i sängen.. bortdomnande ben, smärtor i magen och gigantiska blödningar!!  :( Hursomhelst, när dom kom fick jag en kanyl eller vad det nu heter i armen sen bar det av med ilfart till sjukhuset (tjejerna följde såklart med mig) där jag fick dropp, smärtstillande intravenöst.. godegud vad tiden gick sakta där! Så.. när smärtan avtagit och jag hade fått träffa läkaren en tredje gång så fick jag åka hem. Och nu? Jaa.. har ännu ont men inte lika som igår.





Händer samma sak igen så är det ju tur att jag faktiskt nästan bor granne med sjukhuset :) Men annars blir det återbesök på Måndag! Nåväl, allt blir nog bra till sist!


Otrevligt inlägg jag vet, men vi kan ju avsluta det med några otrevliga än dock sanningens ord!

Älskade M, då du verkar vara både döv och blind så får jag skriva ut det här då förhoppningsvis någon annan dumskalle läser det här och förklarar åt dig.. be mig ALDRIG mer om hjälp, tänk aldrig tanken ens.
Och när jag ändå är så vresig.. så sluta upp med dina jävla "tyck synd om mig sms", du får ingen reaktion eller tårar av mig.. och gråter jag mot all förmodan så är det glädjetårar för att jag klivit ur skiten och vet om mitt egna värde ♥


Vad tycker NI mina kära läsare? Som pappa så skiter man inte i sina barn, man ställer upp i vått och jävla torrt!! Eller??



*lugnar ner mig en stund så dyker det snart upp ett trevligt inlägg*


Kommentarer
johanna

som förälder så väljer man givetvis barnen i första hand i såna situationer. Gör man inte det så anser jag att det finns någon sorts problematik i grunden som gör att man väljer annat först. om man väljer att dricka framför att ta hand om sina barn så tänker jag att man har ett alkoholmissbruk. Väljer man något annat först så är de något annat som är problemet. Det går inte att komma undan. Naturen funkar så. Barn är något man skyddar med sitt liv och gör man inte det har man en annan kärlek som är större och då är det något som inte stämmer. Fast det är enbart min subjektiva åsikt.

2011-09-24 21:18:31
URL: http://blogg.johannaboklov.se
eve

Men hur kommer det sig att vi mötte dig på ica den kvällen? =(



Tråkigt det där med barnen också, tycker också att om man är förälder att man alltid skall sätta barnen i första hand!

2011-09-25 20:50:52
jobbsan

Nu vet jag att du och jag tjaffsat över en töntsak på Facebook, men jag är inte arg på DIG eller något sånt, bara just i den stunden! Men du är förmodligen arg på mig, men jag kan INTE låta bli att kommentera detta. Hur fan tänker man som PAPPA??? Barnen är prio ETT! Hur kan man välja att ta till flaskan istället än att ta hand om sina barn när MAMMAN till barnen som han också borde bry sig om (ÄVEN OM MAN HAR PROBLEM!), för du är MAMMAN och har fött hans BARN som han borde ÄLSKA och TA HAND OM. Om du ligger så sjuk med såna smärtor så du behöver AMBULANS! Och det skiter han i? Jag fattar inte och kommer aldrig fatta hur man kan göra så. Tycker det där är oförlåtligt! Hoppas han får sig en riktig tankeställare!!

2011-10-02 13:03:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0