Blotta sitt privatliv?

Det finns oändliga människor som skriver ut om precis ALLT på i denna internetvärld, jag vet en av dom! Varsågod jag bjuder på det :) Sen är det skillnad på ärlighet och smutskastning.
Jag kan vara ärlig med er. Kanske för ärlig, men skitsamma.. jag mår SKIT och PISS kan jag säga. Men efter regn kommer solsken.. Hade jag skrivit här rakt upp och ner om precis allt jag vet mm så hade minst hälften av er tippat av stolen eller så hade ni njutit till nästa påsk!

Igår var jag och tjejernas Pappa till tingsrätten för att fullgöra del 2 av skilsmässan! Den 8e december 2010 lämnade jag in skilsmässa mellan oss, efter det så måste man vänta i 6 månader.. det svider så förbannat i hjärtat. Det kommer göra ont, så förbannat JÄVLA ont! Men då får det göra det.. Jag tänker på mina barn, dom är nummer ETT för mig. Alltid. Att dela allt med en i 6 år och sedan gå skilda vägar är inte lätt.. men det är det heller ingen som säger att det ska vara.

Nu ska iallafall äktenskapsskillnaden upp i domstol och om ca 3 veckor är allt klart!



Och jag vet att DU läser, du gör dina val vännen men det är inte rätt blotta ut allt vi haft, sagt, gjort på fb eller vart det nu kan tänkas vara! Kärlek min vän, kärlek! ♥


Mer än såhär tänker jag inte skriva, just pga av respekt! Man behöver inte vräka ur sig allt, man vet faktiskt inte vem som läser på andra sidan :)






Kan väl avsluta med en fin text, ordspråk.. uuuhm, ja nu vad ni vill kalla det ;)





"För varje gång du är elak med en kvinna så står det en man som väntar på att få överösa henne med kärlek"








Kärlek kärlek.. ?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0