2011

Vilket jäkla år säger jag bara! Både på gott och ont :)



+ Träffdade mitt livs stora kärlek ♥
+Slutat bita heeelt och hållet på naglarna *duktig tjej*
+Byggt upp ett fint, tryggt hem åt mig och mina tjejer
+Börjat tänka mer på mig och mitt välmående
+Gjort min första tatuering
+Alla vänner jag förlorat efter ett kaosförhållande kom tillbaka ♥
+Lärt känna nya, helt underbara människor
+Börjat på ett nytt jobb som jag faktiskt trivs på
+Kommit in på utbildningen jag vill gå
+Öppnat ögonen och insett mitt egna värde



And the bad things..


-Min farbror tog livet av sig ;( *saknar*
-Grubblat på gamalt skit alldeles för mycket, tyvärr
.. och lite till!


2011 var väl inte det bästa året kan jag säga men jag är så innerligt glad av bara tanken på att det här året kommer bli så mycket bättre! Lägga all fokus på mina barn och min fina fina kille. Inte lägga en enda microsekund på somliga skitstövlar, det behöver jag inte i mitt liv! Alla vänner som försvann under årens lopp är tillbaka, som jag har saknat dom! Vad tänkte jag med, tänkte jag alls? Jag har prioriterat så sjukt fel, tänkt fel, gjort fel.. och för somliga saker skäms jag riktígt mycket över. Men jag kan inte göra annat än säga förlåt, även jag är mänsklig! 




 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0