Tycker att ni borde läsa denna kommentar..

För er nyfikna och lata som inte orkar klicka er in på kommentaren jag nyss godkände så ser ni den här som Maj skrev! :)


Maj Ömlén   (tog bort hennes mailadress för er nyfikna) om HALLÅ :):

Hej!
Jag vill bara säga att nog har jag fler barn som jag känner, och tror för allt i världen inte att Mari väljer mig som vinnare bara för att vi känner varann. Vad är detta för avundsjuka???
Ha en forts bra dag, och önskar nästa vinnare lycka till





Jag har alldeles nyss varit i kontakt med företaget, och den värdiga vinnaren är Maj Ömlen! Så, grattis! Och JAG ber personligen om ursäkt till dig för allt strul som varit pga av avundsjuka människor, bittra jävlar med mera.


Finns fler företag som jag nu har kontakt med och som vill ha samarbeten med mig och min blogg, men jag är väldigt tveksam till om jag tänker ordna mer för er, det återstår att se, samt är det upp till er hur ni vill ha det, tycker att vi lämnar detta bakom oss nu! Är bara trist när sådant här händer. Och jag är EVIGT tacksam för alla snälla söta kommentarer jag får från er, utan er så är inte min blogg den den är idag. Älskar er ♥



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0