11e Oktober 2010 - Svar på kommentar

Tänkte att jag kan svara på en kommentar via ett inlägg då det inte fanns någon mail eller bloggadress med! I vanliga fall svarar jag inte såhär men ibland kan man väl göra undantag! :)



kickan om Bara 7 långa dagar kvar..:
Det är jobbigt att sakna sina barn när de är hos den andre föräldern. Hur känner Felicia när lillsyrran är borta? Saknar inte hon oxå att få vara med sin "pappa" ? för visst har hon väl växt upp med Mathias som sin pappa under dessa år oxå?

Lillmian svarar: Felicia frågar efter Bella heela tiden, klart hon saknar henne! Yes, hon har växt upp med Mathias sen den dagen hon föddes då hennes riktiga Pappa aldrig fanns där för henne! Mathias är världens bästa Pappa, sen vad som står på papprerna ang faderskap eller ej, det brys vi inte i. Vi älskar varandra och barnen älskar vi lika mycket! Och saknar honom det gör hon väldigt mycket, men sen träffar vi ju Mathias sågottsom varje dag, vårat hjärta! En framtid utan honom existerar inte i våran värld.

Kommentarer
mathias bäckström

en framtid utan mig. hm du kanske ska tänka på att jag inte väntar på dig speciellt länge till. felicia får vara med mig när hon vill.

2010-10-11 12:09:30
Anonym

Varför är ni inte tillsammans när ni älskar varandra?

2010-10-13 10:05:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0