Svar på kommentar!

Tova om Varje människa är unik och det finns en av varje sort!:

USCH så hemskt! Att folk ens har MAGE att kommentera något sådant... angående ens "duglighet" som mamma... vilka är de att döma??Nej, sånt där är verkligen enda baksidan med att blogga tycker jag, att idioter kan sitta och trycka ur sig skit framför skärmen och sen inte stå för vad de säger :/


Lillmian svarar: Som skrivet tidigare, det är så svårt att inte ta åt sig för man gör det iallafall speciellt om det dimper in kommentarer om vilken värdelös Mamma jag är osvosv.. det är tur att jag har 99% snälla läsare iallafall som verkligen finns där och lämnar snälla och peppande kommentarer, det värmer i mitt ♥

Kommentarer
MEREI

- ta inte åt dig! vem fan är de egentligen? de känner inte ens dig ! hur kan de veta om du är en dålig eller bra mamma? precis! come on du är starkare än så ! ta inte åt dig av de jävla svinen, de vet ingenting! keep up the good work! dina barn älskar dig and thats what matters, screw the haters!

2011-01-26 01:09:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0